Contact

Formulare

Formular date pentru Carte Imobil

Formular modificare numar persoane intretinere

Număr persoane contract ROSAL

Administratie

NumeemailTelefon
Administrator[email protected]021.555.7603
  • Mentinerea relatiei cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii
  • Achitare facturi furnizori de utilitati sau prestatori de servicii
  • Sesizarea administratorului si presedintelui în vederea somării restanţierilor;
  • Colectare, constatare si raspuns la reclamatiile venite din partea proprietarilor care vizeaza partile comune
  • Prestatorul pune la dispozitia clientului un numar de call center cu program intre luni si vineri de la 10:00 la 13:00 pentru a raspunde intrebarilor proprietarilor
  • Actualizarea cartii de imobil si a datelor proprietarilor
  • Prestatorul se obliga să păstreze confidenţialitatea datelor şi informaţiilor ce le deţine despre Asociaţie, membrii săi şi fiecare proprietar precum şi cele cu privire la proprietăţile individuale şi comune, şi a prezentului contract;

Administratie Tehnica

NumeemailTelefonConcediu
 Mircea[email protected] 0721 258 385
 Andrei[email protected] 0723 263 066
 Alexandru[email protected] 0721 222 271
  • Gestionarea bunurilor materiale;
  • Efectuarea formalitatilor necesare în angajarea contractelor cu furnizorii de servicii tehnice pentru exploatarea si întretinerea cladirii, derularea si urmarirea realizarii acestor contracte;
  • Contractarea echipelor pentru interventie, reparare si intretinere a cladirii pe baza hotararii Comitetului Executiv;
  • Managementul contractelor de garantie si revizii periodice (necesare/legale);
  • Comunicarea, informarea si furnizarea informatiilor cu privire la aspectele tehnice ale imobilului solicitate de proprietari si/sau Comitetul Executiv.
  • Coordonare plan de intretinere preventiva si evaluari ale starii instalatiilor si sistemelor; monitorizarea executiei planului de revizii
  • Intocmirea planului de intretinere preventiva pe baza recomandarilor furnizorilor de echipamente si proiectantului instalatiilor si sistemelor;
  • Intocmirea planului de mentenanta stabilit impreuna cu subcontractorii care executa revizii specializate (cu personal specializat)
  • Supervizare tehnica si subcontractori
  • Intretinere preventiva
  • Intretinere reactiva
  • Inspectarea saptamanala a imobilului pentru asigurarea bunei functionari a acestuia;
  • Citirea apometrelor individuale in aceiasi zi in care ApaNova citeste controul general
  • Constituirea si gestionarea unui stoc de consumabile
  • Executia lucrari de reparatii minore de intretinere in conformitate cu cerintele si prescriptiile tehnice.
  • Inlocuire consumabile (becuri, garnituri, filtre)
  • Executare mentenanta tehnica reactiva
  • Mentinerea in parametri functionali (atat de presiune cat si de debit) a celor doua grupuri de pomapare ce deservesc imobilul,
  • Mentinerea nivelului de apa in rezervorul tampon prin reglarea senzorilor de nivel (minim si maxim ) in functie de consumul periodic de apa
  • Interventie in caz de avarie la instalatiilecritice pentru inlaturarea sursei si limitarea pierderilor
    • Instalatii sanitare
    • Instalatia electrica
    • Grup pompare apa
  • Indeplinirea oricaror alte obligatii ce tin de aspectele tehnice ale cladirii.

Cenzor

NumeemailTelefon
 Eugen Tugui[email protected] 0751191619

Obiectul contractului îl constituie efectuarea de către Cenzor în favoarea Beneficiarului/Asociatiei de proprietari a serviciului de cenzorat asupra activitatii asociatiei in conditiile si prevederile Legii 196/2018

Art.59. – (1)

„Cenzorul/comisia de cenzori sunt persoanele mandatate de asociaţia de proprietari să urmărească aplicarea prevederilor prezentei legi de către organele de conducere ale asociaţiei de proprietari şi să verifice execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli conform prevederilor legale în vigoare”,

si ale prezentului contract.


Cenzorul asociaţiei de proprietari are, în principal, următoarele atribuţii:

  • urmăreşte aplicarea prevederilor Legii 196/2018 de către organele de conducere ale asociaţiei de proprietari;
  • verifică gestiunea financiar – contabilă;
  • verifică lunar execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli conform documentelor, registrelor şi situaţiei soldurilor elementelor de activ şi pasiv întocmite de către administrator;
  • cel puţin o dată pe an, întocmeşte şi prezintă adunării generale, rapoarte asupra activităţii sale şi asupra gestiunii asociaţiei de proprietari, propunând măsuri;
  • execută controale inopinate, împreună cu 2 membri ai comitetului executiv pentru verificarea contabilităţii şi a activităţii de casierie, şi consemnează rezultatele controalelor în registrul unic de procese – verbale al asociaţiei de proprietari;
  • in conditiile de pret stabilite prin contract participa prin reprezentantii sai la sediul asociatiei la adunările generale ale asociaţiei şi cand se solicita de catre conducerea executiva/presedinte participa prin delegat reprezentant la sedintele comitetului executiv, asigurând legalitatea desfăşurării acestora.

Asociatia a hotarat ca participarea la sedintele Comitetului Executiv asigurand legalitatea desfasurarii acestora se poate face de catre cenzor prin mijloace electronice de comunicare la distanta, cum ar fi de exemplu posta electronica e-mail; comunicare audio – video, etc., fara a fi necesara prezenta fizica a unui reprezentant la sediul asociatiei, in acest caz asociatia nemaiavand de achitat costuri suplimentare pentru aceste actiuni.

Comitet executiv

Cerere semnata ce curpinde datele de identificare ale proprietaruluitransmisa pe email [email protected], ticket e-bloc.ro sau lasata la casutele postale ale administratiei din scara A si scara B.

NumeResponsabilitatiFunctie
Niculescu MariaRelatia cu banca, cenzorul, contabilul,administratorul,
furnizorii de servicii,angajatii
Responsabil de usi garaj, pompe apa, lifturi.
Presedinte
Chiriacescu ValentinaRelatia cu autoritatile
Situatia strazii Cararuia, a ghenei
Curatenie spatii comune 
Membru comitet
Cotenescu AdinaCompletarea cartii de imobil
Spatii verzi
Membru comitet

Primăria Sector 4 Bucuresti – Dep. Relatii cu Asociatiile de Proprietari

Lista şi datele de contact ale instituţiilor cu atribuţii de inspecţie şi control la care pot fi sesizate eventualele nereguli legate de activitatea organelor de conducere ale asociaţiei de proprietari, ale administratorului, respectiv ale membrilor asociaţiei.

  • Adresa: Bd. Metalurgiei, nr. 12-18, Grand Arena, Et. 1, Sector 4
  • Contact:
  • Program cu publicul: marți și joi între orele 10.00 – 14.00

Politia de proximitate Sectia 15

Ofiţer Coordonator la Poliţia de Proximitate – Subinspector NEGRARUTIBERIU VALENTIN
Tel. birou 021 / 684.45.65 ; 021 / 315.35.34, interior 24403,24407
Zona 5
Ag.pr. NICU IULIAN
Tel. birou 021 / 684.45.65 ; 021 / 315.35.34, interior 24403

Date Facturare

Firma: Asociatia de Proprietari Amfiteatru Residence
CUI: 32477785
Cont: RO80BUCU1221215212093RON
Banca: ALPHA BANK ROMANIA

Adresa livrare: Str. Cararuia, nr. 33 – 35, Bloc Amfiteatru Residence, sc. A, Sectorul 4, Bucuresti, 041248