Procedura interventie usi garaj

In cazul in care este constatat un defect al ușilor de garaj Administratoul tehnic va fi contact pe e-mail sau telefonic.

Administratorul tehnic va notifica firma autorizata cu care exista un contract de mentenanta.

In maxim 2 zile lucrătoare de la notificare, firma autorizata va trimite o echipa de interventie.

În cazul in care defectul poate fi remediat pe loc, se realizează reparația și ușa este repusă în funcțiune.

În cazul în care defectul nu poate fi remediat pe loc, firma autorizata va emite un proces verbal de constatare și va transmite in maxim 2 zile lucrătoare o ofertă pentru remedierea defectului constatat.

Comitetul Executiv (CEX) al Asociației de Proprietari va analiza oferta, va solicita mai multe detalii dacă este cazul, sau refacerea acesteia, poate dura căteva zile lucătoare in funcție de raspunsul primit din partea ofertantului și disponibilitatea mebrilor CEX.

Firma autorizata va programa intervenția pentru remedierea defectului constatat in urma aprobării ofertei.

Programarea intervenție se poate face doar in zilele lucrătoare și depinde de disponibilitatea pieselor ce vor fi schimbate și a personalului calificat ce poate realiza intervenția, in medie aceasta se realizează intre 3 și 7 zile lucrătoare de la confirmarea ofertei și achitarea facturii de avans.

Studiu de caz – reparație ușa garaj nivel -4

14.01.2022 ( vineri )

  • Administratul tehnic notifica firma autorizată

17.01.2022 ( luni ) – 1 zi lucrătoare de la data solicitării intervenției

  • Firma autorizata verifică ușa de garaj de la -4 și emite un proces verbal pentru remediere defectului constatat ( arc rupt )

18.01.2022 ( marti ) – 1 zi lucrătoare de la data intervenției

  • Firma autorizată trimite prima ofertă pentru înlocuirea arcurilor -> garantie 12 luni sau 25.000 de cicluri
  • CEX solicită o nouă ofertă pentru arcuri garantate 24 de luni sau 50.000 de cicluri
  • Firma autorizată trimite a doua ofertă pentru înlocuirea arcurilor -> garantie 24 luni sau 50.000 de cicluri

19.01.2022 (miercuri) – 1 zil lucrătoare de la data primirii ofertei

  • CEX aprobă oferta pentru arcurile garantate 24 luni sau 50.000 de cicluri și autorizeaza plata facturii proforme pentru confirmarea fermă a comenzii

25.01.2022 ( marti ) – 3 zile lucrătoare de la data acceptării ofertei

  • arcurile au fost schimbate

Studiu de caz – reparație ușa garaj nivel -3

21.01.2022 ( vineri )

  • Administratul tehnic notifica firma autorizată

25.01.2022 ( marti ) – 1 zi lucrătoare de la data solicitării intervenției

  • Firma autorizata verifică ușa de garaj de la -3 si confirma faptul ca arcul este rupt

26.01.2022 ( miercuri ) – 1 zi lucrătoare de la data intervenției

  • Firma autorizată trimite prima ofertă pentru înlocuirea arcurilor -> garantie 12 luni sau 25.000 de cicluri, in urma masuratorilor nu se pot monta arcuri mai mari
  • CEX solicită clarificari despre pret și oferte din partea altor furnizori

28.01.2022 ( vineri ) – 2 zile lucrătoare de la data ofertei

  • In urma analizei ofertelor primite, CEX selecteaza si aproba oferta

31.01.2022 ( luni ) – 1 zi lucrătoare de la data aprobării ofertei

  • Furnizorul emite factura proforma

04.02.2022 ( vineri ) – 4 zile lucrătoare de la data achitării facturii proforme

  • arcurile au fost schimbate