Interventie instaltie de gaze naturale avantaje si dezavantaje

Abonament

Avantaje:

  • Asigurarea functionalitatii corecte si in siguranta a instalatiei de gaze
  • Interventie NON STOP in maxim 4 ore de la solicitare (inclusiv duminica si sarbatorile legale)
  • Constatare defectiune
  • Reparatie defectiune contra cost
  • Reluarea rapida a furnizarii gazelor
    • Exceptie face situatia in care sistarea furnizarii cu gaz se face de catre operatorul de distributie. In acest
      caz reluarea furnizarii cu gaz se face conform programului de lucru al operatorului.
  • Sesizarea intreruperii furnizarii gazelor naturale se va face automat,(prin SMS) cu ajutorul
    modulului de alertare ERGO
  • Verificare sau revizie tehnica a instalatiei de gaze gratuit la scadenta din cursul contractului pentru minim 10 apartamente/zi

Dezavantaje

  • Cost intial 800 lei pentru modul de alertare ERGO
  • Abonament lunar 10 lei / luna / apartament

Fara abonament

Avantaj

  • fara cost lunar

Dezavantaje

  • interventie greoaie de la sesizarea unei probleme pana la remedierea acesteia
  • perioade mari de timp fara gaze naturale

Studiu de caz

1. Abonament, sesizare facuta firmei de mentenanta

  • Firma de mentenanta intervine in 4 ore
  • Timpul de reparatia depinde de problema identificata
  • Gazele se pot reporni imediat dupa remedierea problemei
  • Costuri
    • aferente reparatiei defectului constatat

2. Fara abonament, sesizare facuta administratorului tehnic

  • Administratorul tehnic cere oferte de la firme autorizate ( intre 2 si 8 ore in functie de cat de rapid raspund firmele autorizate ), comitetul analizeaza ofertele si selecteaza una dintre acestea daca valoarea interventie este sub 2500 lei
  • Firma selectata programeaza interventia ( intre cateva ore si cateva zile lucratoare depinde de disponibilitate )
  • Timpul de reparatia depinde de problema identificata
  • Gazele se pot reporni imediat dupa remedierea problemei
  • Costuri
    • aferente interventiei si diagnosticarii
    • aferente reparatiei defectului constatat

3. Sesizare facuta direct operatorului de retea , distrigaz

  • Operatorul de retea intervine rapid si ia urmatoarele masuri in functie de localizarea problemei
    • Instalatie distributie -> repara problema
    • Parti comune asociatie proprietari -> sigileaza conducta de gaze naturale

In cazul in care conducta de gaze naturale este sigilata exista o procedura stricta ce trebuie urmata

  • abonament -> se urmeaza pasii de la 2 la 6
  • Fara abonament -> se urmeaza pasii de la 1 la 6

mai multe detalii aici https://amfiteatruresidence.ro/?p=79